//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Susah

 

Hai ..
Apa habaq suma .. ramai suruh aku blogging balik , but maybe bukan sekarang kot.. tipulah kalau aku kata aku tak rindu langsung blog aku niii … yeah I really miss it. But, nak wat guana *iguna?* , u aku line maxis ada tadak jaaa.. aku ni mcam dok bawah batu je .. sebab line internet tadak , tadak sapa la nak kawan ngn aku, whatsap aku,wechat aku .. sedih .. sob sob sob..

Ceh , pdahal whatsap wc tak msuk sebab tadak line.. hahahahaha.. anyway, aku sekarang dah sem 2 kat uitm lendu , senior la sangat , budak part one pun sebaya so, tak rasa aku senior pon , but adelah certain tu yang memanggil aku “akak” .. terima ksih ye, aku dah lama nak jadi muka matang hahahaha… and dengar khabar, satu fakulti BM akan dipindahkan ke Raub, Pahang .. ye lagi jauh nampaknye .. tapi takpe .. aku suka.. lagi jauh lagi aku suka ..

So , I want to talk about “susah” .. ape yg dimaksudkan dengan susah .. menurut definisi Dewan Sekolah Aku, susah itu bermaksud. “apabila hg sorang2, hg akan merasai kepayahan yg teramat, dan saat itu siapa yg ada disisi hg”? deep kn?

Semua orang pernah merasa susah , termasuk aku .. termasuk hampa-hampa yg baca bende mengarut yang aku nak smpaikan ni .. aku nak cerita satu kisah laa.. tajuk dia “Susah Bebenooor” and all is about money .. you know money ? ala money yg adik korang mintak 20 sen buat beli aiskrim pop-pop tu .. aku pon tatau kenapa nama dia pop-pop…

Aku pernah menghadapi susah yang teramat, dan orang yg aku nak dia dengar masalah aku , dia buat tak tahu je kt aku.. bukannya dia tak tahu aku ade masalah .. aku dah habaq dah. Pastu caring 2 jam je baik tak payah .. ingat aku susah 2 jam je? Then ,lepas tragedy ayah aku masuk hospital tu , abg aku ade cerita masalah dia, start pada haritu aku sedar, yg perlu aku happykan bukan pakwe aku*aku takda pakwe* , bukan hati aku sendiri .. tapi hati family aku .. dia cerita, aku hampir menangis depan dia, tapi aku cover macho la depan dia …

So , aku tahu .aku diberi ujian mcm ni, sebab Allah tahu aku boleh lalui. Dan aku masih setia lalui semua msalah ni , sebab aku tahu aku ade Allah di sisi aku , dan aku ade banyak kawan2 yang menyokong aku .. and hg jugak Nabeh .. terima kasih .. hg bnyak dengar masalah aku .. hg bnyak tolong aku .. InsyaAllah , aku doakan Allah permudahkan urusan hg nanti ..

Haaa.. doakan aku Dean List sem 2 ni  sebab susah sem 2 niii … Aminnnnn……….Assalamualaikum