//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Merit Penting Untuk Masuk U

 
hello guys! lepas habis SPM ni dan dah keluar daa pon result SPM mulut aku tak henti-2 menyebut "AKU BOSAN" . . yess dan mangsa yg selalu dgar aku cakap cam gitu mak ayah aku la . abg aku*walaupun dia buat taktahu je* and especially la bestie aku HANIS . . sebab dea pun bosan jugak . .

aku hari-2 whatsap dengan dia . biarlah dia perempuan . kalau laki tu lain cerita lah kan ...
aku pun taktau gila apa aku install whatsap padahal friend aku hanis je ..ok now bertambah sorang fatin izzaty a.k.a kobi . . jiran sebelah aku mase kat sekolah . . means orang yg duk sebelah aku kat kelas laa..
biar lah aku install whatsap pon walaupun friend ciputtt mak aiii.. aku sayang hanis tuu dea selalu ada bila aku perlukan dia . .  :D . .

lagy bertambah bosan bila blog mengalami masalah FOLLOW !!!!!!!!!!!
kenape aih . . hurm . .blog aku nak sign in google pun tak boleh daa.. PAK CIK GOOGLE OIII..KAU SAKIT KA HAPAAA ?
but for those yg sign in google, but tak boleh follow blog , 
korang ikut tuto ni okayy :D . . 
just saje membantu .. 

so sekarang ni aku nak menghitung hari detik demi detik . .eicehh  . . harap-2 dapat masuk u yg aku nak dan kos yang aku idamkan.. harap merit aku tinggi untuk melawan semua pesaing-pesaing aku ..
btw apa merit ?
merit ni macam total markah korang setelah dibahagi dan ditambah sumer tu . .
merit ni la yg akan membantu korang untuk masuk u . . ada je pelajar result dia hebat jugak tapi tak dapat masuk u . .why ?
sebab berlaku persaingan . .
dorang amik kira merit ni  ..
penting ka pak cik merit ni ?
*ceh ada jantina pulak*

GRED SPM TERBARU
NILAI MARKAH BAGI PENGIRAAN MERIT
A+
18
A
16
A-
14
B+
12
B
10
C+
8
C
6
D
4
E
2
G
0

tahu tak ? pelajar A dan C 5A...
 while pelajar B tu 7A...
TAHU MANE YANG DAPAT ? YESS ..PELAJAR C... KENAPA?
SEBAB MERIT NI LAA :D..
nak tahu merit korang ? amik kalkulator kira sendiri k.. contoh ade dah ni . .
untuk maklumat lanjutt boleh la go and check it up kat blog mereka k ...
okayyy itu sahaja.. sekiannnn....
#doakan aku dapat masuk UITM SHAH ALAM dan dapat kos PENGURUSAN DAN TEKNOLOGI PEJABAT 

sumber :
aku dapat dari sini dan sini

tambahan :
untuk markah koko korang boleh tgok kat sijil koko . .mase amik result mesti cikgu korang dah bg kan
ataupun boleh check kat sini