//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Anugerah Syawal

 

hai semua.. giler aku lame tak update blog.. maaf sesangat busy nampaknyer .. haish.. sibuk dengan assignment kau.. belambak aih.. lepas raya ni lagi banyak tauuu.. haiii sedar tak sedar ... Ramadhan dah pon tinggalkan kita.. lepas ni mesti aku rindu bazar Ramadhan kt lenduu tu haaa.. Pizza dominos nyum nyum.. haish tahun ni aku rasa masa cepat betul berlalu...

so di kesempatan ini aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri MAAF ZAHIR DAN BATIN.. sempat lagi kannn raye sebulan k... kite ksong-kosong yer bak iklan di astero tuu .. hihihi

so tinggal lagi 2 bulan .. aku akan menamatkan semester 1 di Uitm Lendu..
haishhh rase macam sayang kat Lendu tuu.. especially bila dapat classmates gegila mcm tuu yang beza usia nya... tetapi dah ade kat Taiping ni rindu uitm...dah ade kat uitm rindu Taiping..
Apepon aku bangga jadi warga Uitm.

hujung bulan lapan ni, kiteroang kelas aku je la .. kena wat persembahan..mak aiiii
event mascom lak tu.. mascomm derrr?
part five punya event tak slp aku..aku pon taktau la nak buat apa... tak fkir apa pon walaupun aku assistant... i have no idea ..errrr

so how my relationship? well, Alhamdulilah.. aku masih dengan my sayang aku... aku tak cari pon boypreng kat Lendu.. perlu ke ? ahaha.. for me, he is the only one.. aku knal dia lama.. dah lebih setahun..dah tahu perangai dia.. dah agak kenal family dia..family aku pon knal dia. bila kita dah jumpa yang baik, rasanya tak perlu lagi kita cari yang lain..belum tentu orang yg baru kite jumpe tu lebih baik. aku tak pandang harta.. cukuplah sekadar si dia boleh bimbing aku ke arah yang lebih baik... bak kata one of my bestfren, bercinta melalui doa adalah yang terbaik . . .

so aku harap... aku dapat dekan untuk semester ni ! Aminnnnnnnn
doakan aku tau... for those yang blogwalking ke sini,mekasehhhh InsyaAllah .. aku lawat balik yerrr...
Assalamualaikum.. Selamat Hari Raya ...
Anugerah Syawal Seindah Ramadhan