//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Here I Come :)

 
haishhhh .. fuh fuhhhh ... *buang habuk kat blog* lame gegeila kan tak update .. huhhh gila sebuk bebenor gamaknyer dengan laptop rosak haritu ... now tak rosak dah.. *belom lagi -_-*
sebab my dad belikan laptop baru ... thanks dad .. happy gegila ...sayang gila laptop ni ..
tapi laptop lama pon sayang .. ada something yg terdapat di situ yg tak dapat ambil sebab laptop dah tak boleh on hurmmmm ...

so esok ..eh esok pe kejadahnya kau ..harini lahh 31 May .. aku akan berangkat ke KL sebab ahad ni 1 June aku dah kena mendaftarkan diri ke Uitm Lendu , Kampus Alor Elephant ..
rasa hati aku teramat amat berat .. ada la tadi aku menangis .. menangis sorang-2 je lah ..
by the way aku nak ucapkan thanks kat abg aku jugak sebab belikan pendrive..baik hati hg kan .. tau tau je pendrive kiter dah takde .. anda sangat memahami .terima kasih kerana membaca isi hati adik mu ini dengan tepat sekali..thumbs up for you! 

dan tak lupa jugak SAHABAT yang amat aku sayangi ,, Hanis Shaziera .. untuk notebook tu .. yes i really really need it .. thanks .. sayang hg .. keep in touch okay .. InsyaAllah .. aku akan cuba cari masa untuk hang...kite main wassap ok *itupon kalau kredit fone aku masih aktif*

so segala preparation dah siap .. beg macam orang nak pindah rumah teruihhh .. 
ada lah beg 3 4 gituuu ... bese lahh perak jauhh tu dengan melaka .. dipisahkan dengan 6 7 jam perjalanan cam tuuuu ... *itupon kalau tak berhenti buang air besar,sederhana kecik dan sebagainya lah*
aku harap aku akan dapat mulakan Dunia Baru aku dengan perasaan yang gembira .. 
seperti yang dikatakan buah hati aku , dia teringin sangat tengok aku berjaya , InsyaAllah awak ..saya akan cuba .. awak jaga lah diri awak baik2 eh .. jaga tingkah laku mu tuu .. jage kesihatan .. tahu mu keje , balik lambat .. tapi itu bukan alasan untuk mu tido lambat .. ingat cekkk tak suka keyyyy ...
walaupun kita hnya contact seminggu sekali , tapi saya tetap bahagia .. 
ingat nahhhh Incik Mu'in ..jangan dok merla sangat .. jangan lupakan cekkk tau ... tibaiiii satgy ... 

*utara gila* -_- .. so,nantikan update aku untuk minggu MDS..
#harap harap la jangan bagi tido lambat... penat woooooooiiii ...

Papaiiiii .. Assalamualaikum :)