//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Bakal Siswi Uitm Alor Gajah

 

Alhamdulilah . .aku diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi Allah ni . .
so apa kabar guys ? macam mana result UPU ?dapat ? Alhamdulilah..belajar elok-2 k... tak dapat ?
rileks..jangan risau ...rayuan ada . .  ikut nasihat aku..buat rayuan . .
ramai yang tolak tawaran dan mneruskan form 6 ..so korang boleh dapat..
InsyaAllah ...

so result UPU aku mengatakan aku dapat ..Alhamdulilah.. pada mulanya aku tak terkejut..tak senyum..tak ape pon tak . muke aku gini haa... -_- . . siap ada bunyi cengkerik . .*krikkrik*
aku taktau nak rasa apa sebenarnya .. happy ? atas sebab apa ? sedih ? atas sebab apa ?
haaaa... jadi aku memutuskan untuk buat muka blurr je . .
dan Alhamdulilah . .aku dapat satu kos...satu tempat dengan classmates aku Aina Syaza..
yaa... aku selalu kacau dia dalam kelas memandangkan dia duduk berhadapan je dengan aku . .
hahaha . .tak sabar satu u dengan dia .. satu klas plk tu..hope satu bilik . . kalau tak pon hope satu kolej/hostel..

so aku telah dipilih untuk meneruskan pengajian Diploma Pengurusan dan Teknologi Pejabat fakulti Pengurusan Perniagaan tak silap aku . . di Uitm Lendu, Kampus Alor Gajah . 
Jauhnyaaa.. aku di taiping,Perak . . aku rasa ada la 6 atau 7 jam dari sini . .
mesti aku tiada pelawat nanti...huwaaaaaaaaaa . . .
kenapa aku dapat kos ni ?
sebab aku merupakan pelajar kos ni mase sekolah menengah kat sekolah teknik . .
dan aku rasa boleh carry . . and aku yg plih kos ni kat UPU as my first choice walaupun aku berharap nak dapat akaun..tapi takpe takde rezeki ..it's okay . .
aku akan daftar pade 1 JUNE 2014 . .Say Hello to Melaka . .and say Goodbye to Taiping . 
aku mesti jarang balik huhu . . jauh bangettttt . .
so start rabu ni akan mula preparation aku sebagai bakal siswi . .
so any of you dapat Uitm Lendu ? inform tauuu . .kita buat minggu MDS awal skit hehehe . .
korang doakan aku berjaya k . . harap Allah permudahkan segala urusan aku nanti . 
Amin Amin Ya Rabbal Alamin . .

so papaiii..ade mase aku update okayyy . .  smileeeee :)
#thanks akak Izzati Amira yang ada buat post pasal uitm dan preparation nye..
thanks sangat2 akak . . !
and haii akak ! saya bakal junior akak . . hehe . .
tapi kos lain-2 lee . .