//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Tersenarai pulak dahhh dalam Ukcg

 


Alhamdulilah..syukur kepada Allah SWT sebab aku tersenarai untuk menhadiri UKCG.. aka Ujian Kelayakan Calon Guru.. aku tak mengharap kat mende ni,aku mengharap kat UPU tuu..tapi sementara menunggu result UPU,mungkin ini akan menjadi back up plan aku kalau aku tak diterima dalam UPU..
so walau macam mana pun, aku kena buat sehabis baik dalam UKCG ni ..
aku dapat mata pelajaran SAINS(SK) adoii aku mintak Pendidikan Awal Kanak-Kanak as my first choice..nape tak dapat,ala Sains.. aku mase UPSR Sains B laa... that means im not good in SCIENCE when i was in primary school.. *speaking kauuu*

haha.. tapi takpa la.. boleh try.. okay for those yang dapat macam aku ni, TAHNIAH! and sape yg dapat same tempat dengan aku tu,inform aku k.. mane la tau ..jadi geng bas sekolah ke kiteee..
ade jugak geng kan... 
okay yang dapat ni, dia ada ujian bertulis kan? korang tahu tak ujian dia macam mana?
haaa, korang kena la buat research..hampa kena bukak buku maths balik tahu takkkk?
otak aku ni dah berkarat dahhhh...
nak tahu contoh soalan nye?
korang pergi sini k..
kat situ ada maklumat serba sedikit..as a preparation untuk korang la..
apa pon... GUD LUCK!
ASSALAMUALAIKUM~