//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Minggu MDS 2014 Uitm Alor Gajah

 
So seperti yang telah dijanjikan , aku akan update mengenai Minggu MDS di Uitm Lendu , kampus Alor Gajah, Melaka ... 
sebelum tu meh aku cita MDS tu apa ?
MDS merupakan singkatan daripada Minggu Destini Siswa .. yang akan dilakukan oleh abang-abang atau kakak kakak yg dah gred di Uitm atau pun yang sedang cuti sem ..mereka akan menganjurkan program-program selama seminggu .. ini bermaksud tiada waktu tido awal bagi siwa mahupun siswi ...

First Day
hari pendaftran .. hari yang akan menentukan siapa roomate kalian .. sama ada roomate ataupun ianya akan menjadi rooomeeetttt ?#rumit...setelah pukul 3.30 petang..ibu bapa akan pulang dan pelajar-pelajar akan berkumpul untuk ke DTS..Dewan Taming Sari.. agak akward sebenarnya.. dan aku rasa time tu mesti rapat dengan roomate ja .. hahaha... tido dalam pukul 12.30 camtuuu..

Second Day
bangun pukul 3.30 .. okay ... itu kalau jenis yang bersiap aklau jenis yang malaih nak mandi ka apa ka ..boleh bangun pkul 4. iyeee..busuk kauu nanti jahhh ... 3.30 bilik ayaq tak full okay .. air shower tauuu bukan kolam pakai gayung tuu .. dan tak sangka .. aku yang mengejotkan kawan2 aku .. wahahaha
macam biasa beratur gy masjid solat subuh..jalan kaki dalam 2km ke DTS .. dan selanjutnya lah ... tido dalam pkul 12.00

Third Day-Sixth Day
okayyy aktiviti sama saja ... taklimat itu ni bla-bla..tapi syok sebab dapat menyaksikan beatbox battle .. abang pm lawan El from mascommm .. terbaekkk ... ! ada video tapi tak ley nak download sori maa.. El tu girl k.. jangan fkir perepmuan tak rety buat beatbox.. fofulerrr kau El.....

Last Day
hehe ... korang akan mengelingi kampus yang sebesar gajah .. dapat jadual kelas.. wow OM (OFFICE MANAGEMENT BM118) ada laki..kelas aku sorang ja .. kali ni ada 13 .. tapi yg kelas aku 2 je.. bagus la tuuu ..  haha ... balik dihiburkan dengan video susah payah akak dan abang PM ... memang nak mengalir air mata aku tengok .. then dorang nyanyi ... serius sedappp .. abang panjang wat lawak .. dengan sapa tah nama dia .. buat undian pe kejadah tahh hahaha .. abang PM pon hensem2 dan baik2.. lagi Abang Pangeran.. seseorang yg sangat baik dengan aku .. sangat seportig .. dan kelakar... haha sabar je bila aku bahan dia ...
#sweet story: aku tadak roomate satu kos dengan aku..sedih gila.. p kat kos aku sorang2 je ... sebab aku mmg ada ramai kawan kat sana . so setakat jalan soang2 p sana takda hal... then duduk sblh someone tuu ..
aku kawan dengan Lily time tu..kami mmg rapat jugak sebab selalu gado dan membahan orang sekeliling mase roll call..kawan yg paling gila pernah aku ada ... then dia agak pelik Lily panggil aku rose..dia tengok nama penuh aku ,ROSE AIMI BINTI MOHD RAZALI.. then spontan dia brtnya kat budak2 lain depan aku ? wehh siape 'Aimy Razali'?aku terkejott hahhhh!!!! aku pon kata tu aku .. then dia kata dia tengok blog aku dulu pasal Uitm Alor Gajah..dan dia cari aku selama ni sebab satu kos dengan dia ..dia jugak seorang blogger .. dan now kami satu kelas.. Alhamdulilah,keajaiban dari Allah .. tak sangka sangat.. nama dia jugak Rose... NUR ROSELINDA LILY BINTI .............. .haha takdir Allah ..so sweet .. kami satu kelas.. aku jugak dapat kawan yg ada Tun Ali.. ada Liana, Lily,Azira .. bnyak gak la ...

Alhamdulilah .. selesai sudahhh ... segala galanya ... bermula kehidupan aku sebagai siswi..thanks abang pm dan akak akak pm..korang sangat best ! ...