//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

One Year Anniversary

 
#gmbar encik google
Alhamdulilah, akhirnya detik 1 YEAR ANIVERSARY sudah tibaa... 
Alhamdulilah, hubungan Abdul Mu'in Bin Rajali & Rose Aimi Binti Mohd Razali sudah genap setahun.. *baling bunga*
yeahhhh... hubungan masih kekal walaupun banyak sangat halangannya..
kekadang sampai aku tak mampu nak hadapinya... tapi ye la kan, Allah takkan beri hambaNYA dugaan yg tak mampu hambaNYA hadapi.. Alhamdulilah segala dugaan itu aku dapat hadapi dengan tenang dan jiwa yang kental.. kah3..ayat budak poyo..

sebenarnya 1 YEAR ANIVERSARY tu 28 APRIL, hihi,,aku terlajak pulak..penat la semalam.. even bukan buat apa pon.. so how kami celebrate our first year ni ?
HAHA.. just sent a message... post on wall FB... and call 1 hour and 30 minutes..opps i mean 29 minutes.
haha..aku lagi suka macam tu daripada keluar tak tentu hala.. *peace yoo*
kalau dah kahwin tuu lain cita la...
so nak thu tak ape yg dia post kan? hihihi


haha yg lawak nya kat sini... mesej aku telah di adaptasikan menjadi status dia... *maksud aku dia salin blik msej aku buat status* then he was tagged me in that status...
then kakak dia komen...
untuk post yg dia post aku ni haaa..
kakak aku pulak komen
haaa ....adil bukan ? HAHAHA... 
kemudian,aku dapat HADIAH 1 YEAR ANNIVERSARY ...
tahu tak apa?
TEKA-TEKI.... -_-

A pinjam duit daripada B (RM50)+ C (RM50) = RM100
A membeli barang bernilai RM97 = Baki RM3
Daripada RM 3, A membayar hutang B RM1 (RM50-1) ; Bayar hutang C RM1 (RM50-1).
Jadi, jumlah Hutang A dengan B (RM49)+C (RM49) = RM98
Jika di campur nilai baki dalam tangan A(RM1) + B(RM49) +C(RM49) = RM99;
Jadi, ke mana nilai RM1 lagi untuk mencukupi RM100???
naseb baik aku dapat jawab... hahaha...

so my sayang, daa setahun daa ni, harap kita masih bersama untuk tahun2 yang akan datang..
INSYAALLAH, urusan jdoh kita serahkan kepada Allah..kita berdoa je k..
dont worry, saya akn selalu fahami awak...dan akan selalu doakan hubungan kitaa..
harap awak pon sama .. lebiuuuu ... hihihi...

#waiting for UPU result