//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Blablablablablabla.....

 
Heyya !
This post I want to dedicate to my brothers and sisttaaaa #SPMVICTIM2014…. Acaner spm hampa haritu ? elok dak ? takpa2 .. harini aku nak share pasal ape yg hampa akan/dijangka buat lps habis spm …(sementara tunggu result UPU) #experienceakusendiri
1.   

1.Mula cari kerja
Kerja ni perkara common la , aku dulu lepas SPM p cari kerja .. tapi masa tu tak cukup umor .. sape pon taknak amik aku keja .. sedih bakhang ..  tapi ade jugak la yang bernasib baik yg dapat kerja jadi pak guard haha , my friend .. stiap kali aku lalu dekat mall tu selalu tgok dia keja .. org muda jd pak gad .. hahaha . I cannot imagine that …

2.    Sambung belajar
Oke bru lps SPM ,result tak dapat lagi dah sambung belajar? Oke aku pun tak percaya ..tapi rupanya ada .. mase aku tgah tunggang terbalik kat rumah, rupanya some of my classmates sambung belajar kt UTHM Johor .. mse tu aku terkejut jugak , dorang gune result TRIAL kot.. dorang buat pra-DIP je ..

3.    Lepak-selepaknya
Time ni la korang , kononnnn rindu member lame , eleh padahal belum smpai setahun tak jumpa … pergilah mall tgok wyang, lusa pergi lagi, dah lama2 , pergi mall duk tepi je tgok orang lalu lalang .. sebab duit dah takde .. huhuhuhu

4.    Belajar main gitar or other instruments
Tetiba rasa ada bakat boleh main music instruments , pergilah bertapa rumah member2 yang pandai main gitar or what .. hari2 datang sampai mak member pon naik bosan tgok muka hang .. haha gurau2 … member aku selalu dtg rumah nak belajar main gitar , tapi dia sanggup belajar 2 jam je la . last sekali , aku yg main nye .. cehhh .. jujur je la, datang rumah aku nak karok sebenarnya …

5.  Planning for vacation
Plan la dengan member2 nak pergi bercuti , siap susun strategi, aturcara semua untuk nak keluar .. but at last , tak jadi , sebab hahahahaha … mungkin ade sebab2 tertentu .. hahaha

So , gunalah cuty anda sebaik2nya . sebab bila hampa dah masuk u nanti , hampa akan tahu rasanya .. *sigh*

Eh nanti nak isi UPU , pilih betul2 hampa minat tau , bukan sebab ikut kawan  ! *pesananakaknihaaaa*

Buboiii . Assalamualaikum

Do follow me on Twiiter : aimy_razali96