//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Alhamdulilah . .Result Gempak !

 

Hyep.. lama gegila tak update blog . .maklum la orang busy . busy la sangat.. haha . .tidak lah busy cuma aku menghadapi sikap malas yang agak melampau . nak online blog pun malas.. nak online fb malas..wechat malas..whatsap rajin . .sebab ada bestie . .*HANIS*

selalunya sikap cam gini hadir*sikap ingin bersendirian* time tengah serabot la . .yes . aku serabot . .haha..tapi serabot yang takde perasaan..aik cam mana tu . .haha . .biasa la orang tengah menunggu result SPM . so persoalannya..macam mane result nye ? .....

so semalam,20 March 2013.. aku tak tidor . . just lepak dalam bilik.. lepas abg aku hbis tengok MU..aku lpak dengan dia . just release my ketakutan . .hehe . .then dalam pkul 8 pagi .aku mencari tempat untuk aku bersendirian dan temenung . .relax..dengar lagu kat fone...tetiba buah hati call..lambat aku angkat.. sebab aku temenung . biar betul dia call..haha . sembang la sekejap..boleh pulak aku buat gedik mintak Kinder Bueno*peace*
so around 10.30 am...aku smpai sekolah.. aku ckap kt mk ayh aku..jngn ikut sekali.ye la setidaknya kalau result aku trok , aku mngis dulu..haha . .dorang pun p date dua..p umah saudara aku dekat2 sekolah aku jugak la,,

then aku jumpa kawan2 aku.. DAN.....bila result dah keluar ,aku pun pergi la amik.. guru kelas aku bgi slip terbalik.. memang sah aku tak tgok..aku dah fkir..cmna kalau terok.. aku letak fail..aku tgok kawan aku kata dia dapat 5A..aku jeles.. aku tgok slip aku lak.. haha nak menjerit kat situ gak,sebab aku dapat result yg aku nak.. 5A 3B..yeah actually(3A+ 1A 1A- 2B+ 1B)... yeayyy!!!..*aku tau result aku biasa je sebenarnya*then aku call Hanis..byak kali call tak angkat..sakit haty aku . .. dalam pkul 12.30 pm..aku balik.. jumpa buah hati aku skjp..nak tunjuk result..ingatkan dia nak tunjuk skli..rupanya dia tak amik lg.. then dia teman smpai pintu pgar..then he gave me Kinder Bueno.. thanks Sayang.. <3 

dalam kereta..mak aku tak tanya result aku macam mana..dia p tanya kawan aku dulu.. dapat berape A...then aku dengan muka poyo nya berkata..."mak...tu anak orang lain tu"..ayah aku gelak je...lepas tu mak aku tanya result aku.. aku bagi la..aku dapat tgok dorang senyum dari belakang je..*nmpk muka ayah aku je*takpa la..asalkan senyum...then Hanis call..berlaku lah dialog ini . .
Hanis: Assalamualaikum...
Aku: Walaikumusalam....yee
Hanis: Hang kat mane ni?
Aku : Kat dalam kete..
Hanis: ooouh..hg dapat berape?
Aku: Hang dulu ...
Hanis: Hg laaa dulu...
Aku: oke kita cakap sama2... 1...2...3
Aku & Hanis:*krikkrik*(senyap)
Aku: Ok la..aku 5A,,
Hanis: Yekeeee..SAME LAA..
Aku & Hanis: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*jerit*..
haha..Tahniah Sahabat... smpai jer rumah ayah aku call abg dan akak aku.. yeaaa semua bg respon happy except abg aku yg last... hehe sebab aku p kacau dia tido..aku letak slip atas muka dia..dia kata"ada A ..ada B..haa bgus la" then tidor balik.. -_-...HAHA...HAPPY ENDING..
so..di kesempatan ini..aku nak ucapkan TAHNIAH dekat MY SAYANG dan rakan2nya..bangga sangat dengan awak sayang dan dekat beberapa kawan sekelas aku yang jadi pelajar cemerlang...Aiman.. Aina..Alya..Nieyka..Eyka..Fahmi Baom..Zainal..Najihah... Tahniah jugak kat yang dapat same result dengan aku..Aimy Nadrah, Mazlina,Hanis Shazeira,Ama,Shud...tahniah jugak kat SAH..dan Kobi..and semua warga Pengurusan Teknologi Pejabat 1 & 2 la..Senang..eh Tahniah untuk satu Kolej Vokasional Taiping...Haabihh citaa..

yg dapat keputusan tidak melepasi target tu...redha sajalah..sebab itu lah usaha kita..mesti ada sebab Allah tak tunaikan hasrat kita...DIA MAHA MENGETAHUI..

sekian daripada saya, Assalamualaikum...
#fokus untuk cari koje pulokkkkk dan masuk u pulakk