//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Result Spm

 


okeyh aku tahu gambar tak de kena mengena dengan tajuk . .haha . merujuk kepada tajuk tu.. yesss! result SPM akan keluar pada 20 March 2014 . . oke actually aku pun tak berapa pasti tentang hal ni  ..
tapi aku tengok bebudak wechat,bebudak facebook kata result SPM akan keluar pada 20.3.14.. siap kata KPM yang umumkan .betul ke ? ke aku yang tak tengok tv .  walau ape pun..aku memang expect result keluar bulan 3 pun . .

so...persoalan nye . .READY KE IDOKKK ? ready tu memang la tak.. tapi kalau dah sampai masanya, kena amik jugak la kan . . dan kalau boleh aku harap masa itu akan berlalu dengan pantas . aku harap sepantas yang boleh . . tengok2 aku dah DIPLOMA da . haha . . maybe tak la sampai macam tu .  macam mana pun , aku harap Allah SWT panjangkan umur aku supaya aku dapat membalas jasa kedua ibu dan ayah aku dan aku diberi peluang untuk menambahkan ibadat aku kepadaNya . .Amin  . .

aku tak mengharap result yang super duper gempak untuk SPM ni . .sebab aku tahu mane kebolehan aku..mane tahap aku..macam mane aku jawab..so secara kesimpulannya, aku cuma target dalam 5A dan ke atas je . . 5A dan yang lain2 sekadar kredit pun tak mengapa la . Amin . . 

So, to all lepasan SPM 2013, yang same keadaan macam aku ni . . nak dekat result ni , kalau rase gelisah ke . tak tenang ke , mengadu la pada Allah SWT . perbanyakkan amalan kepadaNya.. 
InsyaAllah..semoga kita mendapat result yang baik dan cemerlang nanti . .
sekian , daripada saye , hamba Allah yang lemah . . 
doakan kejayaan saye k!

RESULT SPM 2013 MU TUNGGU AKU DATANG !