//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Sekolah

hyep people  . okay harini tajuk dia ialah sekolah . .aku nak cerita pasal sekolah aku sejak sekolah rendah smpai la menengah . ya lagipun ,aku sekarang aku dah habis sekolah HAHA . .*gelak besar*..ye la sekarang ni aku p mana-mana pun , dorang akan tanya , buat apa sekarang ? huh ,buat apa lagy , tunggu result SPM je la . boleh dikatakan ramai dah yg jeles dengan aku , sebab dah hbis sekolah . .huh , panjang lagy la perjalanan hdup aku ni . .aku nak sambung study lagy ,..itupun tak tahu la dapat ke tak lagy  .. oke masuk balik kat topik . .aku dah lari jauh sangat dah eh ... huhu biase la . aku kalau menaip ,semua bnda aku nak cita . .

SEKOLAH RENDAH

yaa . .sekolah rendah . .zaman budak-budak pergy sekolah bawak beg tarik .  haha aku suka beg tu . .masa darjah satu aku ada beg tarik spiderman warna biru . . *jangan tnya knpa spiderman* . . . sekolah rendah juga adalah zaman poyo aku . haha . muka budak2 ...then mase darjah 3 kot,aku ada handfone . .ala cikai je pun..nokia lampu biru . . nak buh ringtone pun nak lagu gak . .bukak suratkhabar beli la ringtone . .50 sen satu . .lepas tu berlagak dengan abang aku . . huhu,skrg ni anak sedare aku darjah 3 dah ada fone corby . .pkai download je .sekarang ni jgak , sekolah rendah pun dah pndai berkapel , aku ni ... tahu kapel . .mase aku darjah enam . itu pun aku tengok kamus . .cari apa maksud "couple". huhu.then baru aku tahu , ape itu kapel .  tapi sekolah rendah aku tak kapel . haha . tak main ar .. 
time sekolah rendah jugak la,zaman kegelapan aku . haha . aku bergaul dengan budak-budak yg ada masalah displin skit*perempuan k* . .. bab citer pasal ponteng sekolah , kong kelas tu . aku pernah jer buat #adik-adik yg membca jangan tiru akak yer . .
tapi time PERCUBAAN UPSR or UPSR kot, aku dah stop kawan dengan dorang dah . .dan . aku memperoleh result yang 'agak' cemerlang jugak la . . 

SEKOLAH MENENGAH(form 1-3)

time ni la , aku jumpa kawan baik aku . my bff hanis ,dan pinatso . form 1 pun aku still poyo lagy . form 2 . baru la nmpak mtang skit .. .skit lah . form 1 , aku rajin p koko . aku rajin woo .aku p perjumpaan KADET PERTAHANAN AWAM K . markah aku nak dekat A oohh . jangan main2 . lepastu aku malas p da . .kih3 .. naik form 2 , aku jadi pengawas pusat sumber dengan pinatso . best jugak la... so bila jadi pengawas pusat sumber . .aku kan form 2 . so aku sekolah belah petang . aku kne bertugas belah pagy . so disebabkan itu , aku knal jugak la senior2 kat skolah tu . .naik form 3 , hmm , remaja dah kot . form 3 takda apa nak cita sangat , tapi aku ada sweet moments bersama hanis shaziera .. huhu . . by the way . .time sekolah menengah ni , aku rajin tukar fone , setiap tahun aku tukaq . .rare dak ? HAHA ..and for PMR . .aku mendapat keputusan yg 'agak' bgus . .tak lebih tak kurang . 

TUKAR SEKOLAH (form 4-5)

actually , aku pindah sekolah sebab takmau amik sains tulen . seriusly , aku tak minat . . so aku pindah ke Kolej Vokasional Taiping . kat sana , aku jumpa berbagai2 jenis orang . dan aku dapat ramai kawan . *macam tak de kwan je sblum ni* . haaa , lain bezanya . kat sekolah lama , dlm kelas aku ni pendiam . .
tapi kat KV ni , ,aku memang kuat perli orang . ataupun kuat bahan orang . .aku agak syok kt KV..sebab satu kelas tu kami ibarat satu geng . . :) miss them . . and kt KV jugak aku dapat anugerah tau . huhu  . .mse tu form 4 . anugerah mata pelajaran terbaik . .btw,untuk koko aku tak pernah p . tapi aku p satu ja , KRS ,training , kawad untuk HARI SUKAN..kami dapat NAIB JUARA . .ke KETIGA tah . lupa ..yg hadiahnya sampai sekarang aku tak merasa . .hampeh btol . ... 
naik form 5 , result aku semakin bagus sejak aku kenal si dia . then aku dapat anugerah pelajar terbaik percubaan spm . ALHAMDULILAH . by the way , time form 5 aku masih tukar fone lagy . aku pkai GALAXY YOUNG . yg smpai sekarang aku masih menggunakannya . . huhu . . ala galaxy y je pun . tapi ape pun aku sayang kat galaxy y tu . .entah kenapa . . eh mase form 5 aku dapat jadi setiausaha makan gaji buta . .*tak buat apa-2*.. naik form 5 jugak aku ada ramai kawan ..*lebih kawan daripada yang biasa* kih3

tu je la . serba sikit kenangan aku kat sekolah . serius , mase aku form 4 aku selalu tanya diri aku , bila la nak abis sekolah ni . tengok2 dah SPM . .and dah hbis trus . huhu . .*bangga*
so . .lagi beberapa bulan , result SPM nak keluar . .korang doakan la aku eh . . aku nak sambung belajar nanti . kat UITM Shah Alam tak pun UITM Seri Iskandar . . dalam kos yang aku belajar kat KV . .PENGURUSAN TEKNOLOGI PEJABAT  . lagi pun ,pinatso kawan aku tuh pun nak masuk UITM Shah Alam . harap dapat boleh masuk sama-2 . Amin . . 

sekian , thankiuuuuuuu youuuuuuuu*iklan digi*