//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Terjumpa tuttt tuttt tuttt ..

 
hyep semua! apa habaq . . harap-2 baik la noh . . oke la . .berkaitan tajuk di atas . haa.. terjumpa apa yer...
aku bagi hampa 1 minit untuk fkir . . tik tok tik tok . . oke dah tamat *tak betul* . .
oke la . .aku nak cita sebenarnya . tadi mak aku ajak aku pergi pasar malam... dea ajak aku pergi pasar malam kamunting yang kat ceruk yang bosan tu . .kat taman lela . . bosan aku . . aku pun iye iye la mak, , ,

siap siap . . tengah on the way mak tanya . .nak p mana ni dik . .aku pun,entah la mak . .
last2 mak kata taman kaya la . .so pergi la  ,aku tak kisah mana-2 pun . .so sampai2 .. jalan2 la . .pusing2 . .tak da apa bnde pun . .beli tu beli ni . aku ni tadak mood pun nak beli apa . .
mak kata nak tu? nak ni? aku geleng je .. .malas sebenarnya ..

lepas tu nak balik dah . .ZAPPPP!!!!!!!!!! budak pkai baju T90 pink . .argh sudah ! muin !!!!!!!!!!! buah hati aku !!! . .aku dalam hati . .Ya Allah Ya Allah . .ape aku nak buat ni . . serius terketaq terketaq aku kat situ . . dea terpandang ke arah aku  . tapi aku rasa dea tak nampak aku kot . .kalau nmpk pun maybe tak knal . sebab aku tukaar style tudung aku . haha . .masa tu dea beli ikan tak salah aku . hihihi . nak balik goreng bg anak makan ke ? haha . . then aku jalan belakang dea . .wat taktau je.. tapi hati ni DUP DAP DUP DAP .. 

lepas tu . .aku nampak tudung . actually aku memang nak beli tudung . tapi lpas nmpk muin tu . aku tak boleh fokus . .aku p pun . aku patah balik . mak cik jual tudung tu gelak tengok aku... patah balik tu . muin lalu . .tapi aku jalan lain dea jalan lain..dea macam simpang tiga cam tu la .dea lalu nak balik . .aku pun follow kat belakang dea . .dalam hati aku, Ya Allah . .Rindunya Aku Kat Dia . . lpas tu kat tepi tu , mak aku stop beli baju . aku pun beli sehelai . hehe . . tgah on the way blik kat kereta . .aku cakap kat mak..

aku : mak . . . aimy nampak muin tadi
mak : haa? dia buat apa ? dengan sapa?dengan perempuan?
aku : haishh . takde la..beli ikan kot..dengan abang dia
mak: tua ke muda?
aku: tuaa..
mak: tuaa ayah dea la..
aku : bukan.. ayah dea amy kenal...dapat tau jalan dengan perempuan . kena hambat dengan penyapu la . .

dalam kereta . .bersyukur gila-2 . dapat jumpa dea . then aku terfikir . . aku pernah doa . . 
Ya Allah . .Andai Dia Jodoh Aku , Pertemukan Lah Kami Suatu Hari Nanti . .
kalau nak cakap kebetulan , aku yakin . .semuanya telah tertulis.. aku yakin kebetulan tak wujud . . 
mungkin ada hikmahnya di sebalik pertemuan ini . . oke la . aku nmpak macam poyo kan kt sini . .ye la.. aku baru terserempak nak heboh satu dunia . . ye la tapi aku lain hampa lain . . aku bercinta jenis tak bercontact.hampa maybe la boleh tahu buah hati hampa tu kat mana . .buat apa..aku tak tau .  . aku terserah je kepada Allah SWT . andai Allah pertemukan kami . . jumpa la kami . .kalau tak,takder la . . 
lagipun , esok aku jumpa dea gak . .kakak dea kahwin . . aku dijemput untuk menghadiri majlis kahwin kakak dea . aku pergy dengan hanis . aku harap semuanya berjalan dengan lancar..InsyaAllah . .Amin .. 
dan petang tu .  p lepak dengan hanis pulakk kat lake . . yeayyy!!!!! :)

itu sahaja . Alhamdulilah..Terima Kasih Ya Allah Kerana Kau Telah Pertemukan Kami Berdua . .
#macam dah gemuk je buah hati aku ni . hehe happy sangat nampak dia sihat . . dia pandang ke arah aku . walaupun mungkin bukan pandang aku.. tapi aku happy sesanggat . .