//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

The Teenagers Chef :)

 
hyep people!
so hari ni . sedang aku sedang tidor tak ingat dunia . . tibe2 aku terdengar bunyi "tweet tweet" (ringtone whatapps fone aku) . . aku pun bukak fone . tengok pukul 9.30..hanis chat . suruh aku bangun dan teman dia pergi beli chesse . aku pun bangun mandi siap semua.. dalam 10.30 ayah dea dah terpacak depan rumah aku 

so pergi beli chesse untuk buat cake..oh mak aiii.. mahal giler . . aku kluar modal 6 hinggit jer..itu pun naseb baik mak aku bg . kalau tak aku tak kluar modal la..aku buat dono jer.. beli2 . p la rumah hanis..dan buat cake..
buat2 ..err,, kek memang la jadi . tapi rasa hampehh . .huhu . .maybe resipi tu kot yg salah..amik dari Internet . 

so aku cadangkan buat kek lagi satu .mula2 nya tgah prepare nak buat chesse cake lagi satu..tgok macam lain jer..aku pun suruh tukar resipi.. then kitaorang pilih KEK PELANGI . winkwinkwink..
so buat la..penat tau . serius penat sebab buat keje dua kali . 

hasilnya .. taraaaa!

  yang lubang2 tu sumer kerja hanis . . 

 setelah diterbalikkan . . 


dan boleh makan . cantik tak campuran warna dia . hehe . 
actually ni kali kedua kami buat kek pelangi . mase first kitaorang buat kat sekolah..dengan pertolongan cikgu . .mase form 3.. so ni . .tanpa bantuan dari sesiapa2 k .  kami dua jer..
kek dia lembut.. macam span..mak aku suka . :) katanya boleh jual . hahaha..

so tu je la aku nak cerita . actually aku pun dah penat gila ni . .huhu .
and lupe thanks to blog ianfaizal.com sebab bagi topup rm5 ,sebab saye menang GA Hijab..kih3 . 
Alhamdulilah . .topup pun jadi ler .

next time aku nak buat moist chocolate cake . . winkwinkwink*ape ke bende wink2 ni*