//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Sayang Awak !

 
hyep people ! . . . duit raya most wanted yo! hehe . . ini merupakan post kedua ,dan kita masih di bulan raya , aimy isytiharkan ni post raya . . walaupun title dea tak de kena mengena dengan raya . .
tapi sokayyy , aimy akan cerita pasal raya jugak skit2 . .

so , raye tahun ni MEMANG banyak kawan2 aimy nak datang rumah . especially boys . .
tapi sayang nya , tak ley la . .aimy pun nak beraya gak . .hehe . . 

baru2 ni , ayah aimy ade amik catering . . kemudian dea ada la , panggil budak2 laki taman tu tolong dea . . tapi dalam bnyak2 tu dea boleh pulak panggil aidil . . huh , kenapa ? 
sapa aidil ? jeng jeng jeng . .

aidil , jiran aimy sejak bila eh , entah la . .tapi mase aimy darjah 6,dea dah jadi jiran aimy dah . .
aidil ni ade kembar . .*tak sebaya la * , aidil dan adiknya awin ,..awin sama umor dgn aimy . .aidil . tua setahun . . muka dorang betul2 serupa . .
memang tak rety nak beza .. dorang jadi jiran aimy smpai la aimy form 3 ,then, dorang pindah ke larutin . .
aimy , knal dorang . tapi tak tahu nama . .tahu nama pun dari mak aimy . mak aimy suka cita pasal dorang rajin . .selalu tolong ayah aimy katering . .

ok itu sapa aidil , . .tak kisah la dia hnya jiran . .yg jadi masalahnya . .  bila aimy form 3 . .aimy kapel dengan sorang budak larutin ni . . dea kawan si aidil . bila aimy naik form 4 , tak ku sangka tak ku duga , aimy satu sekolah dengan aidil . .dan ex aimy ada cita , aidil minat kat aimy mase kami jiran lagy . tapi aimy ingat main2 la  , ,so biar la . .

smpai la aimy ada wechat, terjumpa aidil kat wechat . dan si aidil pun minta kapel . .itu masalahnya . 
tapi aimy dah kata,aimy ada muin . . tapi dia suruh aimy pilih plak , sgup tunggu bgai . .tapi aimy kata , sori la . .cuma muin . . yg aimy nak . . dan aidil pun faham . . sejak tu kami jadi kawan . 
tak lah rapat sangat . .tapi boleh la . .  rapat kat wechat je . dea pun baik orangnya . .

walau apa pun , aimy rasa tu semua dugaan . . allah nak uji sejauh mana aimy mampu setia kat abg cendol sorang to . .
muin sayang , tadi saya acah2 je,saya kata nak p jumpa dia . .awak marah pulak . .semalam saya tya kata tak marah pun . hehe tak pe sayang . maafkan saya ye . .
saya sayang awak je , awak pun tahu kan , dah banyak lelaki yg saya tolak untuk awak .  cuma saya tolak dorang tak jatuh je,hehe *bergurau pulak* . .
muin , semua orang tau saya ada awak . . kat wechat org tau..line,fb , blog . semua tau . .
kat wechat tu , sblum ngorat saya,dorang akan , tgok dlu moments saya,cover photo saya , . awak tahu kat cover photo wechat saya kan gmbar awak . .
mesty la dorang akan tahu siapa awak dalam hati saya . .

sayang awak muin <3, sangat2 . .  saya cintakan awak . .


#akan ku kenang tarikh ini smpai bila2 . .  25 may . . eh hari jadi awak 25 okt . . hehe  sng nak ingt .
tak sabar nak tgok awak kena baling tepung 25 oktober kat skolah nanty . .walaupun saya tahu saya akan kena jugak . . tgok dari jauh pun jadi la . .hehe