//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Saya Sayang Awak !

 
huhh  . . esok ade sambutan hari guru . so boleh le update sebab tak pergy sekolah . .hmm penatnya . dah ade request blog pulakk . .hmm nak kena buat blog . . design semua . tapi dapat upah . .hehe bile nak buat tu taktau la . busy sangat . . and now aimy tengah tengok tv cerita 7 Petala Cinta . . *cinta islamik . best jugak . .tenang je tengok cerita ni .

ALHAMDULILAH . .aimy dapat 2 A- . .untuk mid year exam ni . .satu permulaan yang baik . . aimy tak expect sebarang A pun sebenarnya . . terima kasih Ya Allah . . .  2A- tu . Bm dan Bi .ha dua-2 markah 76 . 

sebelum tu muin . . saya nk minta maaf kat awak sebab semalam . saya tak ikut cakap awak . saya tak tidur pun semalam . .saya tidur pukul 5 pagy . . awak . .saye minta maaf ye . saya tak dapat tidur . saye tak tahu kenapa . . serabutt je saya rasa . 

ok so aimy pergy sekolah dengan semyuman . . semua tegur aimy . aimy nampak happy sesangat . bukak sekolah . .dorang citer pasal laki . tnjuk pasal laki .. aimy kata kat kawan aimy . .sory la . sejak ade muin, aku taknak pandang laki lain ..walaupun dorang just nak tunjuk je . haiishh . .sayangnye saya kat awak kan . .aimy semyum je alya kata aimy ambil capital M dea . .HAHA  . . awat tu hang punya kaaa ? hehe takot alya . dea kata tadak-2 .hehe .. garang takk ?

then pergy rehat . . aimy beli nasi aimy duduk aimy makan . .aimy cari muin . .aimy tak nampak . aimy nmpk nazmi dengan mirul je . tak pe la sambung makan . mase tu aimy duk dengan budak kelas aimy . .dorang duk kata . . lepas ni sebulan tadak . .aimy tgh duk2 semyum ni ..stop . berhenti makan  . . kawan baik aimy duk kata .. rose makan la . .biar je . makan la .. takpe la pastu dorang kata luqman mcm mana . .aimy sengih sambil kata biaq p la kat dea .. . aimy dah tolak tepi nasi tu baru aimy nmpk muin tengah duk dengan kawan dea .  mase tu dea sembang .aimy tak berani nak tengok dea time dea tgok aimy . aimy pun tak tahu dea sedar tak kewujudan aimy .. hehe . bile aimy tgok dea .  hati aimy berbisik . Ya Allah ,rindunya aku pada dea . .then pastu aimy tak berani tgok dea dah . . sebab tak sanggup nak lepaskan dea untuk sebulan . 

then aimy pergy koperasi beli air dutch lady starwberry . . dear muin. .saye beli air tu bukan sebab pink .tapi sebab air tu sedap . .nanty awak try . .asyik minum ais kepal je ngan along haha . smpai merantau jauh ye . 
then aimy nak pergy kol .kawan aimy ajak lalu kat kantin . aimy tak berani nak toleh ke tepi . wlaupun aimy tahu muin ada je kat situ . .dalam hati ,takpe la redha je la . orang pergi belajar kan bukan berperang .haha .

pastu balik kelas ambil buku sains pergy sains . .pastu cikgu suruh aimy ambil kertas periksa kat bilik guru . aimy pergy aimy nampak muin dari belakang . aimy tengok sampai dea hilang dari pandangan aimy . bisik hati aimy ,jadi lah . alhamdulilah . .kertas periksa sains aimy dapat 70 ..huhu . .

muin saya betul-2 sayangkan awak . saya harap esok hari yang baik untuk awak . dan saya harap awak dapat lakukan kerja awak dengan baik,teliliti  ..dan jujur . saya sayangkan awak tau . .

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,
Kau Jagakanlah Abdul Muin Bin Rajali ,
Jauhkanlah Dia Dari Sebarang Perkara Yang Tak Di ingini ,
Dan Kau Tetapkan Hati Kami Agar Saling Setia Ya Allah .. 
Sesungguhnya Kami Hanya Hambamu Yang Lemah . .
Semoga Perhubungan Ini Mendapat Keredhaan Mu Ya Allah ..
Amin Ya Rabbal Alamin . .

Saya SAYANGKAN awak MUIN. . .  saya RINDUKAN awak . . :)