//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

I LOVE YOU MUIN


alhamdulilah . . akhirnya dah hari jumaat . .yipie ! akhirnya boleh rehat sepuas-puasnya !! tapi masih ada kerja yang perlu dibuat . .kerja sekolah . . edit blog orang lain . .bnyak aih kerja . . budak SPM kann *blog tak de kena mengena dengan SPM* sememangnya blogging bukan la ade kene mengene dengan SPM pun . .tapi blog ni begitu penting buat aimy . . aimy dah start blogging sejak oktober tahun lepas tak salah aimy. . memang dalam blogging takda semua cerita dalam hidup aimy . .tapi sekurang-kurangnya ada . . dan blog penting untuk aimy luahkan perasaan aimy . .huhhhh . .
anyway , NI MERUPAKAN POST YANG KE 100 *tepuk tangan *. aimy bersyukr . post ke 100 ni aimy masih tak jemu cerita pasal muin . . aimy rasa dah berbelas post pasal dea . .* cara saya hargai awak abg cendol*

okayyy . . pada tarikh 12 Jun (rabu) tepat 11 malam . .aimy dah buat perkara paling bengong dalam hidup aimy . . aimy melepaskan muin . . okayy mase tu ape yg aimy fkirkan . . hanya kebahagiaan dea . . aimy taknak susahkan dea .aimy sayangkan dea . . kawan baik aimy pernah kata , aimy nadrah . . 
aimy : takpa . . aku buat macam ni pun aku nak dea happy . . kalau dea suka kat perempuan tu , perempuan tu suka kat dia . .tak salah aku bagi . .
aimy nadrah : okayy , dea maybe happy . .tapi hang ? sanggup ?
aimy : kalau dea nak , aku sanggup kan lah . . macam dulu . .aku kan pernah buat sebelum ni . .
aimy nadrah : hang sanggup tengok muin dengan perempuan tu ? 
aimy : memang la tak ,
aimy nadrah : habis tu ?
aimy : *kusut*  
lebih kurang macm tu la dialog nya . .tak ingat sngat . . haha . . aimy sent mesej . panjang bakk hangg . . haha . .karangan sastera punya . . sehingga kan .  dea . . ******** lagy . ape bintang2 tu haha . . tak pe la tak yah cakap . . dea tak balas mesej aimy . aimy fkir . . okayy . dea setuju . .dalam hati : awak memang syok kat dea .. . mase tu aimy mesej sahabat baik aimy .. encik jakpa : abaz hurairah . *sebelum tu msej daaa , mintak pendapat dea *
aimy : aimy dah sent(mesej) , aimy harap keputusan aimy betul 
abaz : doa2 orang teraniaya selalu betul 
aimy : aimy orang teraniaya ke ?
abaz : hahaha takdelah gurau je huhu *abaz gila*
then . . bila aimy rasa abaz ni macam sesat je , aimy pun online . . kawan baik aimy yg lagy sorang pun tegur . .Mohamad Amirul Yusri .. aimy cita pulak kat dea . . dea kata jangan buat muin macam tu . .aimy pun taktau la nak rasa apa . sebab aimy rasa muin pun dah terima . .tiba-2 muin kol ..aimy tak angkat . then dapat satu voicemail .  tak pasty dea kata apa . . yg aimy dengar . . kalau ade kredit kol balik , last sekali saya sayang awak . .dea cakap sambil *******.

bila aimy dengar , aimy terus menangis . . aimy kol dea . . okayy .. .aimy dengar dea cakap . . aimy luah perasaan aimy betul2  . .aimy kata aimy tak layak untuk dea semua la . . tapi dea kata aimy berharga buat dea . .aimy cakap . mungkin kalau aimy takde dea bahagia . . then dea jawap . bende tu takkan jadi tanpa awak . .takkan . . * menangis aimy*

53 minit kol . baru okayy . . dea citer dea dapat mesej tu dea kat cc . . dea tgh online . dapat je mesej trus offline . .kluar cc , menyanyi lagu tak ku sangka tak ku duga . pastu balik rumah jadi orang bengong . .senyap je . . pastu dea tak makan . .malam tu aimy paksa dea makan . .

kami sembang 2 jam malam tu . esoknya ,kami pakat2 ngantuk haha .. tapi aimy pergy ke sekolah dengan semyuman :) ...

SAYANG . . . awak pun happy sangat harini  ,harap kita jumpa esok ,di tempat biasa kayy . rasanya saya tak malu dah kot . .nak cendol , buat depan2 tak mau yg dah siap !

itu saje rumusan ,dari si pelajar PTP 1 *muin bukan PPN nohhh * , sekian terima kasih . .dan harap bloggerz semua happy !!! muin , saya sayang awak . . insyaallah , saya sayang awak sampai bila-2 .. ingat tak awak suruh saya ingat satu benda . .awak kata kat saya . . awak . .ingat satu benda ni . .saya akan tetap sayang awak . saya akan tetap sayang awak sampai bila- bila . .

p/s : ALHAMDULILAH,GEMBIRA NYA AKU HARINI .TERIMA KASIH YA ALLAH :)

nota kaki * dear ex, tlg la pham ,apa maksud saya dulu  . smpai bila awak nak kacau saya . .*
credit to : capital I,Y,& A