//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Untuk Awak

 

Lirik Lagu Akim-Menunggu(lagu tema blog ni)

Ku selalu menyakiti dan sering berdusta
Dan membuat kau tinggalkan aku
Pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya
Melemaskan mu dalam cinta ku

Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hatimu
Setia dan hidupku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu

Kenangan indah ketika kita bersama
Membuat ku terbayangkan kamu
Aku tahu cinta ku tersemat di hati ku
Aku yakin hanya kau untuk ku

Menantimu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hatimu
Setia dan hidupku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu

Aku kan menunggu
Hingga kita kan bersama
Kau akan selalu ku cinta

Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hatimu
Setia dan hidupku selalu denganmu
Menemani mu hingga akhir waktu 

awak .. .
maafkan saya sebab saya dan menggangu hidup awak,
awak saya tak boleh berjimat awak . .
saya akan habis kan kredit saya untuk awak ,
saya memang mcm tu ,
maaf sebab buat awak otp lama2 dengan saya , 
semata-mata nak tunggu kredit habis ,
saya bukan membazir ,
dulu pun awak pernah kata benda yang sama kan,
saya kata kat awak ,
jangan ungkit hal ni dah,
tapi kenapa awak ungkit . . 
dan awakk. . 
maaf kalau saya ada mengokong awak,
saya tak berniat pun,
walaupun awak kata awak happy
tapi saya rasa bersalah sangat
saya rasa maybe awak nak jaga hati saya je 
bnyak nya salah saya kat awak 
maafkan aku ya allah . .
awak . .
kalau awak terasa kehilangan saya . . 
ingat saya dalam doa awak . .
ingat kenangan kita . .
awak selalu dalam hati saya . .
selalu sangat . .
sebab tu saya takkan bagitahu
awak yang awak ada sakitkan hati saya
sebab saya sayangkan awak
terlalu sayang
maafkan kalau sayang saya ni buat awak rimas dan tak selesa
tapi itulah perasaan saya terhadap awak

I LOVE YOU MUIN !

Saya Sayang Awak Sampai Bila-2

I Need You In Every Seconds In My Life Abdul Muin !

Awak Segala-galanya Bagi Saya !
by : Aimy Razali