//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Saya Taknak Hilang Awak!

 
hyeee people . . .whasapppp ?
okayy esok sekolah . .budak -2 asrama kolej vokasional . . , aku ucapkan selamat pulang . . semoga perjalanan korang selamattt . .  Aminnn ..
btw . .aku rindu geng-2 aimy dari asrama (err kawan aimy bnyk asrama sebenarnya,maklum lah budak out kelas aimy 3 orang je )
so esok aimy kopom . .kertas mid year akan dipulangkan . . haishh debar-2 jantung akan kemabali lagi nmpaknya dengan kerja sekolah tak siap lagy dan mata pun mengantuk ni . .
cukup intro ni ! sudah !

okayy semalam aimy happy sangat . .dan rasa bertuah sebab hanis hantar wechat kat aimy . .and tak lupa pada adik angkt aimy . tengs dengar masalah akak semalam . .walaupun akak tau adik ngntuk . haha . .selalunya masalah-2 aimy . .aimy akan cerita dekat . . . *bunyi drum sikit * . .. yeahh my sayang .. abdul muin. .buah hati buah jantung pinggang semua la . tapi . .oleh sebab masalah ni agak berat aimy taknak citer lagy . .so sebab tu . aimy luah perasaan kat adik angkt aimy . tp dea taktau nak cakap apa dea pun tdoq.  so smpai pukul 3 pagy aimy fkir bnde tu smbil main wechat . . . muin dah tidor . aimy taknak kacau dea . .aimy sayangkan dea . aimy nak dea rehat . dan ALHAMDULILAH . .kawan baik aimy muncul . . di saat aimy betul2 perlukan dea . .aimy pun cerita masalah aimy kat dea . .bile aimy cerita kat dea ya allah . tenangnya rasa . .terima kasih HANIS SHAZIERA BT KHAIDZIR . .sebab bagy aku semangat yang tak berbelah bagy . .sayang hang . .

then esoknya . .aimy cerita masalah tu kat muin(otp) . . aimy rase menyesal sebab tgok dea macam serabutt je . .*maaf sebab tambahkan masalah awak sayang *saye takde niat . .cerita punya cerita ayaq mata pon mengaliaq ..  (mengalir) . . persoalannya . .kenapa aimy menangis ? 
okayy . .aimy nangis sebab kalau betul la . . aimy yg rampas muin dari someone tu . .aimy kena lepaskan muin . .sebab aimy dah ambil hak orang . .aimy fkir mcm mane lepas ni kalau takde muin. .aimy fkir sngup ke aimy tgok dea dengan dea tu balikk . .boleh ke aimy bertahan . mampu ke ? so bnde-2 merapu ni bermain di kepala aimy. . . so aimy buat keputusan . .kalau betul aimy ni perampas . . aimy terpaksa . so tengah call ni . .boleh pulak aimy hantar mesej . *nak cakap tak smpai haty /tak berani*


lelaki sebaik awak muin . .amat payah saye nak lepaskan  .  kekurangan awak akan menjadi satu kelebihan bagi saye . . saya rase selesa bile dengan awak . .*bayangkan lah muin oiii , saye dlam kereta waktu balik beli cendol tu tersengih sorang-2*
dekat pasar malam tu ade je yg semyum kat saye . yg jual burger . .jual nasi tomato ,nasi ayam tu ( dea tu mmg dah byk kli da perasan dea usha + semyum), mse balik dari watsons pun ade . laki tu tgh2 nak bawak keluaq moto dea dari parking . . haa tp saye tak semyum pun . awak tak semyum kat saya . .saye smyum kat awak .  haa pelik bukan ? 

by the way .. . i'm happy now .. i love you budak hensommm . . actually masalah tak setel lagy .. . tapi aimy bersedia untuk mintak maaf . .kepada someone tu . . kalau awak rasa saya tengah bercerita pasal awak . .saye minta maaf ye . kalau saya ambil hak awak . saya tak tahu dan saya tak ade niat . . tapi saya boleh katakan kat awak saya sayang muin . .sepenuh haty saya . . saya harap awak maafkan saya . . :) salam pendamaian . . 

muin . .  jumpa esok . .! hehe . . maybe esok akan jadi last day kita jumpa . . then sebulan lepas to baru ley jumpa .  tapi harap-2 tak lah kan . .harap boleh jumpa lagy pasni walaupun hnya terserempak . .