//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

14 September 2013

holla~ . .  harini ini amat memenatkan huhh . . di tambah dengan sakit kepala . .sebab mak bawak pergi bukit merah . .jalan sana kan ada yg bngkok- bgkok tu ..aimy memang tak tahan dengan jalan tu . .mesty skit kpala dan rasa nak muntah . . huh . . 

okay  ..harini 14 SEPTEMBER . .  sweet memories ooo  . . kenape yea ? lepas TRIAL . . mesty la nak hang out kan . . so aimy dan aimy nadrah plan baik punya . . . start hari jumaat kot . . .kite orang plan depan cikgu fauziah . . ( cikgu TPP) hehe . .  kami duk berbincang . .name je berbincang . .aimy nadrah tu kalau nama nya berbincang beerti berdebat . . debat2 punya debat . . kami tetapkan 2 pilihan . mule2 aimy nadrah la kata nak p bowling . naik moto bgai haha . .lawak2 . .  then aimy kata TS je . . then kata putus nya , balik tya sayang masing2 . .

so , bg pihak aimy nadrah ok . tapi bagi pihak aimy pulak kata tak ok . .dea rsau aimy nadrah bawak moto sebab aimy nadrah ada lesen L je . . dan aimy pun takot2 gak dengan aimy nadrah tu . .hehe . .
muin kata bowling je . .so aimy pun decide bowling la  . decide punya decide dekat wechat . .buat group chat dengan aimy nadrah dengan si sayang aimy nadrah tu . .kata putus bowling . . smpai la satu saat . . di mana hati aimy bertul2 terluka . .  tiba2 tengah online . aimy terdetik hati nak bukak fb muin . .ternampk la muin plan dengan kawan dea nak kluar jugak . . start pada tu aimy sedar , rupanya sebab tu la dea suruh aimy kluar lambat skit . . pada masa yang sama hati aimy sedih sangat . . sebab buat dea susah . ye la . .pagi main badminton dengan along . .lepas tu balik , mandi jumpa aimy . pastu petang pergy meniaga . . aimy pun kata kat muin , tak payah  jumpa aimy . . muin pun rasanya dea terasa . . aimy mintak maaf kat dea . .dan dea pun tidur . .sebab ngantuk sgt ? tapi aimy . .ngis macam orang gila smpai pukul 3 pagy . .

nseb la . . bestie aimy amirul yusri call . .dea suruh , aimy on sim cad maxis . .dan dea pun teman aimy . dengar cerita apa yang jadi .bila dea nyanyi lagu meraung kot tak silap aimy . aimy menangis kat dea  sebab lirik tu kena sangat dengan situasi aimy time tu kena sebijik kau . .. .  tgh2 sembang . .tibe2 dea kata macam ni ..
mirol : aimy , janji dengan mirol ?
aimy : janji apa ?
mirol : janji dulu ?
selepas berdebat beberapa minit  . .
aimy : aimy janji . .
mirol : janji dengan mirol , aimy akan sayang muin smpai bila2 ?
aimy : walaupun dia tak sayang aimy da ?
mirol : ya . .jadi macam mirol . .
selepas meluah perasaan yang terbuku di hati ,
aimy : aimy janji aimy akan sayang muin sampai bila2 walaupun muin tak sayang aimy da.
mirol : dea akan sayang aimy . .
aimy : mirol nak marah dea ke ?
mirol : mirol tak marah dea , mirol cuma akan sedarkan dea . . dalam hidup ni , dea dapat jumpa sekali je . .(mksud dea : jumpa perempuan macam aimy ni skli je)

serius . .mase tu pun aimy nangis gak . . lepas aimy hbes tulis surat . .aimy pun tdor dalam pukul 3 camtu.pukul 7 macam tu aimy call muin . .aimy dengar suara dea happy sangat . .  
then nka p amik aimy nadrah . . nak dijadikan cerita mnyak kereta abes . .  memang nyawa2 ikan je kereta . .and aimy offer amik aimy nadrah sebab mak dea tdor lagy . . aimy pun p la isi myak kat tupai . . elektrik tadak ..last2 jumpa kat shell . seb baik sempat . . then amik aimy nadrah. . dalam pkul 10 lebih smpai.then man smpai . . tapi dea p kat muin . muin kat lake rasanya . . dea datang dengan muin . .tapi muin tak mndy agy . berpeluh oo . .pakai bju T90 pink . .haha jambu sangat la tu . .muin pun balik rumah mandy . man duk ngan kami berbincang ..  nama je berbincang . keputusan tya aku gak . ape2 aku . . hadoyy . .

kputusan tlah diambil . TS . . man p panggil teksi . .kami pun pergy la TS . .pusing TS . . . pergi TESCO . . aimy ? jadi bodyguard aimy nadrah dan jadi babysitter jaga adik dea . . (hbes tu orang tgh bercinta takkan nak kacau) mase tu jeles sangat tgok dorang happy . .  aimy pura-2 happy . .pura2 buat lawak dengan adik aimy nadrah . .  pura2 wat gila . .sebab aimy tak nak dorang simpati kat aimy . lagi2 bila aimy nampak man dok call muin . .  stiap kali dia call muin aimy akan kata , dah la . .dea penat tu ..then lepak macd . .pastu pg tesco . cari CADBURY ! beli kat muin   . . bayar . .bila bayar boleh pulak , akak tu bg balance salah . . lagy sringgit la akak . .eh stop ! masa tgh byar tu terjumpa pinat !!!!! . rindu kat dea . dea gedik pulak jumpa aimy pun malu .  rindu hang .takpe la tgu la akak tu byar blik seringgit , ,# MENUNTUT KEADILAN ! . . p la cari aimy nadrah blik . .tiba2 aimy nadrah kata . .muin dah smpai . . mase tu lawak oo . sebab kami gadoh . .
aimy nadrah : muin dah smpai
aimy : mana la aku nak tau dea da smpai ke blom , aku tadak kredit
aimy nadrah : ishh , aku kata muin dah smpai . . bukan aku tya . .
aimy : tapi cara hang cakap macam soalan .
aimy nadrah : tu ayat penyata
aimy : len kali hang kata muin dah smpai titik . .  
hehe . kami memang kuat gadoh . . then pg ts . muin ada kat parking moto TS . .mase tu ? makk aihh . malu la . . aimy jalan dengan aimy nadrah lepas tu dea pekena aimy ckup bek pya . bagi aimy jalan sorang2 . . then muin datang sebelah . .jalan dengan muin hehe . . kali pertama jalan dengan dea . . round2 la ts tu .. aimy pakse muin nyanyi . sebab dea bg bnyak alasan oo .. then . p la karok . .kat karok pun dorang tya lagy kputusan aimy . . adoy ..aimy pun kputusan semua dibuat oleh muin. . pastu aimy kata karok je la . sebab masa tu nak dekat balik da . tapi aimy nadrah macam taknak blik . sebab kesian kat muin baru sampai . aimy kata muin tak kisah .  tgok muka macam tak kisah la . .taktau la kat haty macam mana . . then muin nyanyi lagu LUAHAN HATI- KRISTAL . . yeayy . .hehe..ada video tapi tak nak upload . .sebab mase tu tgh record sambil bergadoh dengan aimy nadrah hehe . .

lepas karok , muin ajak man main snooker . . ada 3 sebab aimy tak nak pg snooker . 1 sebab ramai laki , 2 sebab tak pernah masuk . 3 aimy tak minat laki main snooker . . entah la kenapa . last2 aimy kata nak cool blog . .so kembali la ke tesco . . muin tarik kerusi suh aimy duduk .  aimy pun duduk . da duduk apa lagy dea pksa aimy makan . dea kata awak makan ape saya makan eh . .  aimy pun ha la ha la *mule2 taknak* . .last2 dea yg taktau nk makan apa, dea tya aimy nak makan apa . .aimy tya dea blik,dea kata saya ikut selera awak .aimy pun ckp bnde yg sma . dan duk ulang bnde tu je la .last . .beli air cool blog je . yeay . lame tak minum . .

pastu duduk . .  muin duk sibuk je main tab man . .takpa . .aimy pun buat la hal aimy .. 

 mase tu gadoh . . aimy suruh muin yang makan . .dea wat dono je . aimy perhati je kaki dea . .dalam hati . .eii kang aku pijak2 jugak kaki dia ni . .tapi aimy cubit je . .3x kali saya rasa saya cubit awak . .1-kat TS . .2-kat tangga tesco sebab lupa bawak kertas bm . 3-kat tesco (food court)..waffle tu man punya . lebih satu . .  gmbar wafle tu kan . .time tu muin suruh aimy makan .. aimy kata taknak . .then dea kata. ke nak saya suap . . last2 dea cubit waffle tu . . dea suap . .smpai kotor tangan dea . . aimy nadrah gelak je . .malu2 . .(^.^). . 

then . . adik aimy nadrah nak p tpup . . depa p la tpup . tapi lambt sgt . aimy blah je la(sebenarnya nak p cari living cabin) .. muin follow aimy . .kami jalan dua . . smpai la kat taxi . .aimy jumpa muin bg surat dan cadbury dan kertas trial aimy . .(bm) . .

pastu balik . . pakcik tu byak tanya ar . . smpai sana . .dah duduk kat macd . .tiba2 aimy nmpk muin kat macd kat bawah . .parking moto. tkejut den . . man pun ada sekali .. so kami pun tengok la dari tingkat 2 macd tu .. dah macam cite romeo dan juliet dah .. puteri terperangkap .. tengok putera kat bawah .. haish bnyak baca cite dongeng je aku ni ...

then kena kacau dengan budak2 kat macd tu dan balik . . .lepas tu mak ajak p bukit merah . .  p je la . . enta rasa tenang je kat kolam tu . . ditiup dengan angin2 tu . hehe . .dan tamatlah kisah 14 SEPTEMBER 2013 ..
muin , awak tahu tak peristiwa 15 MAY? peristiwa di saat saya meluahkan perasaan kat awak . .
memang saya kata kat man , aimy nadrah . takpe la kalau awak lambat . . takpela kalau awak tak datang . .saya kata kesian awak penat . .di sebab kan awak . saya balik pkul 1.30  . yg sepatutnya saya balik pkul 12.30 . . sye tmbah sejam untuk bersama awak .  walaupun saya tahu risiko dia sangat besar . . 
awak , saya tak faham . .bila saya berjalan dengan awak . perempuan2 kat sana tgok kita macam tak puas hati ? saya tak layak kot untuk awak ? hurm . . anyway . .terima kasih sayang untuk harini . saya hargai pergorbanan awak . . sayang awak . . 

SPRING -ROMANTIS

kenapa saya bg lirik ni kat awak ? . . .  fkirkan ,


nmpak kelakar haha . .tapi terselit seribu makna . .saya cintakan awak sayang . . 
ye awak . saya memang suka fkir bukan2 . . sebab saya mengharapkan apa yang saya fkir tak pernah betul . saya harap awak faham ape maksud saya  . .  saya yang sentiasa mencintai awak . . saya memilih untuk mencintai awak walaupun saya tahu risiko yg akan saya hadapi amat besar . . saya sayangkan awak . .
ABDUL MUIN BIN RAJALI . . esok genap 4 bulan . . awak menjadi buah hati saya . . (sengih)

SAAT YANG TAKKAN SAYA LUPAKAN  . .
DI SAAT . . AWAK BERADA DI SEBELAH SAYA . . (food court : tesco)
DAN SECARA TIBA2 , AWAK BERPALING KE ARAH SAYA DAN PADA WAKTU YANG SAMA SAYA PUN BERPALING KE ARAH AWAK . .
saya pun tengok tempat lain dan gelak sorang2 . .  haha . .
aimy taknak lupa kenangan tu . .
disebabkan aimy duk asyik bukak gallery je . nak tgok gmbar . . last2 jadi wallpaper . senang . .

I LOVE YOU SAYANG !

FROM ME :
AIMY RAZALI