//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

New Update

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Abdul Muin

 

 Lepasss dah putus ngan Luqman atas sebab hanya kami je yang tahu . . .saat tu muncul Abdul Muin menenangkan keadaan . .aimy ingat aimy kuat  . .rupanya bila Abdul Muin pujuk banjir jugak aku dibuatnya aduiii .. .haha 

saat tu aimy sedar . selama ni bukan ke Abdul Muin yg jage aimy . dengar masalah aimy . . nasihat aimy..malah dea yang buatkan aimy seronok pergi kantin .haha ade je perangai dea yang boleh buat aimy gelak .mcm ada suatu hari tu....aiy tengah minu air dengan aimy nadrah . dea tgh makan tak silap . then aimy terperasan ade org tgok aimy..aimy taktau pun tu dea..
dea nak tgok aimy dea kena pusing ke tepi cm tu la... aimy rasa tu dea..aimy tgok balik..bile je dea perasan aimy tgok dea teruss muke dea wt taktau .ahaha kelakar kot mase tu...

memang aimy tak nafikan . dea memang kawan baik aimy . .boleh ke bercinta pada masa yg sama jadi kawan baik . tak salah aih?? habis bukan ke korang aggp BF korang tu KAWAN BAIK korang jugak kan?
org tak pcya aiy ni BUKAN gf Muin . . itu lah hakikatnya . .. aimy sendiri ambil risiko bercinta tanpa COUPLE . . walaupun aimy tahu akan ada bnyak risiko . curang sumer tu . .tapi aimy percaya ABDUL MUIN BIN RAJALI . . .aimy percaya dea SETIA insyaallah . .itu la yg selalu aimy doakan . .
 DENGAN ADANYA DIA . .hidup aimy berubah sekelip mata . . Dea selalu tenangkan aimy dalam apa jua keadaan sama ada JEALOUS dan sebagainya . . TAPI SEKARANG.. dea takkan ada di sekolah selama sebulan sebab ada praktikal di luar . . aimy nak tengok sapa? maybe aimy akan bygkan dea setiap kali aiy di kantin . .tu je cara untuk aimy lepaskan rindu kat dea. tak terkata sayang aimy pada dea . ALLAH je tahu . . 

so ABDUL MUIN BIN RAJALI , saya tahu . . .saya selalu buat awak jealous . . hehe kadang2 awak geram dengan saya . . hehe saya tau .saje buat taktau.. sebenarnya saya nak tulis bnyk2 pasal awak kat blog ni insyaallah .. . cuti ni saya buat . selama 1 BULAN awak praktikal nanty jangan lupekan saye . .saye tahu awak abg hensommm . . jadi jagela dri awak untuk saye ye . .saya sayang kan awak . dan saye sayangkan awak sangat2 . .awak sentiasa ada untuk saya walaupun diri awak sendri tak terjage . .TERIMA KASIH SAYANG . .
Semoga Allah Jodohkan Kita Berdua. Ainnnn

TERIMA KASIH AWAKKK!!!
sebab tegur saya pada 26 OKTOBER 2012
TERIMA KASIH AWAKK!!
sebab tegur saya pada 28 APRIL 2013
TERIMA KASIH AWAKK!!
sebab jadi kawan baik saya
TERIMA KASIH AWAK!!
sebab jadi KEKASIH HATI SAYA . . .

SAYA SAYANGKAN AWAK!