//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

New Update
Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Happy 1 monthsary

 
 Sebelum pape aimy nak intro jap . . aimy nak kata kat someone ni...saya tahu awak rajin membaca blog ni dan sebab tu la awak kata saya FREE GIRL . .kalau awak tak membace pun takpe terpulang kat awak . . sebelum tu saya nak tnya . .awak suka kan Capital A right ? dan sebab tu saya lepaskan awak dan kenapa pulak awak kata saya perempuan murahan? apa salah saya ? okey awak kata saya tak sayang awak . siape yg tak setia ? kalau awak nak kata saya tak setia sebab saya ade Abdul Muin awak silap . saye bukan bersahabat baik dengan Abdul Muin je tapi saya bersahabat baik jugak dengan Mohamad Amirul Yusri . jadi ini bermakna saya curang sebab ade 2 BF ? JADI SAYA PEREMPUAN MURAHAN . macam tu ? terpulang pada anda . saya rasa awak tahu saya macam mana .kan .OK STOP CERITA PASAL AWAK.

OK .sori tadi emo gakk . .dea yg salah aimy yg kena . pesal pulakk.hati aimy kata : hg dah syok kat dea aku bg hg kat dea . jgn smpai org fitnah hg tak setia..tak pasai2 depa dapat dosa . so aku lepaskan hg ,hg p la kat dea . care cm tu boleh buat hg happy kan .

ok harini 28 May 2013 .Cukup SEBULAN aimy dengan Abd Muin kenal . .rase macam kejap je.byak gile kenangan kan . kat kantin paling banyak . .kat pasar malam . . ALHAMDULILAH . .bile aimy kenal dengan Abd Muin . . Allah beri lagi aimy seorang KAWAN BAIK iaitu Amirul Yusri .dea dah mcam abg aimy . jage aimy elok je . abg aimy pun name Yusri .adik Amirul Yusri pun name Amy . . haa dari tu la aimy kenal amirul yusri ni tahun 2011 . mase tu main komen2 . .tak sangka satu sekolah pulak . . ALHAMDULILAH , aimy bersyukur sesangat-2 . .sampai sekarang aimy tak berhenti bersyukur sebab dapat kenal dengan 2 orang ni.

Pukul 12 pagi , macam biase otp..aimy dah buat kesalahan yang besar kat Abd Muin . .saye minta maaf eh awak . . saya takkan buat awak macam tu dah . saye mmg slalu buat lelaki ********.. tapi untuk awak ni saya rase bersalah sebab bnde tu kecik sangat sayang . MENGORAT JE PUN .ya allah saya ni pun la hal kcik pun nak menangis kan . . saye sensitif jugak . mcam budak2 kan saye ni.
maaf eh . .saye bersalah sangat tau .lagi2 dengar voice mail awak..tersentuh hati saya .dah lama tak de orang pujuk saya . . happy pun ada . SERONOK tak awak biar saye cakap sorang-2 semalam ? macam orang GILA TAU . tapi saya tak sangka awak akan ******** sebab rasa bersalah. kesian awak . .terbatuk2 semua . maafkan saye ,awak ni SWEET jugak eh . .hehe SELAMAT SEBULAN KENAL!

ni untuk AMIRUL YUSRI ...awak saya minta maaf sebab aimy kata mirol mcm tu .jgn la merajok dah. sori la janji tak cakap mcm tu dah..ala salah faham je tau . . terima kasih sebab back up aimy sebab laki tu cakap mcm tu kat aimy .awak dah mcm abg saye dah .abg saye yg Yusri tu pun tak ambil kisah sangat pasal saye . . 

TO ABDUL MUIN DAN AMIRUL YUSRI SAYA SAYANGKAN AWAK BERDUA .
DAN MUINNN SAYA CINTAKAN AWAK JUGAK .