//Aimy Razali
The Owner



Entries About Linkies

My Status:
find me on twitta!

Hai Kat {  Budak Comel }
Aimy Razali
19 years young
Studying Dip Office Management,UiTM Lendu,Melaka

Others

CONTACT ME
MY WISHLIST
SPM 5A
Bertunang
Buah Hati
Masuk Uitm
Tukar Design Blog
Laptop Baru
Beli Kamera DSLR
Hadis Pilihan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Abdullah bin Amr, katanya : Bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah saw katanya : “Perbuatan apakah yang sebaik-baiknya dalam Islam?”
Jawab Rasulullah saw : “Mendermakan makanan dan memberi salam kepada orang telah dikenal dan belum engkau kenal.” HR Muslim
Geng BM118


Follow Me?

Follow me and then i will follow you back

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aimy Razali
Others:   


CHATBOX

ASK FM

Dia . . .

 

aku masih ingat lagi . . dulu aku selalu menyusahkan dia . . aku selalu sangat buat dia susah haty . .aku buat dia menangis . .aku buat dia risau . . dengan perangai aku yang tak masuk akal . .ye, aku akui aku suka fkir bukan-bukan . walaupun aku sendiri tahu yang apa yang aku fkir tu tak pernah betul dan aku tahu dan aku percaya benda tu takkan betul . .

dia.. memang lelaki yang amat baik . .cukup baik di mata aku . .cukup sempurna di mata aku . .
seorang yang amat matang dalam pemikirannya ,beriman, baik budi bahasanya , hormat orang tua , rajin berkerja ,rajin membantu, anak yang baik, dan suka menasihati . .
dia memiliki ciri-ciri lelaki yang aku idam kan selama ni . .

aku sering menyusahkan dia dengan macam-macam perkara . aku nak itu , aku nak ini . .dia ? hanya tersenyum dan turutkan kemahuan aku .  dia akan cuba memenuhi apa jua yang aku inginkan . . sifat aku yang degil membuatkan dia membeli nasi goreng setiap hari dan letakkan di kantin semata-mata untuk aku makan . .sifat aku yang degil ni jugak , membuatkan dia terpaksa berjalan kaki di tengah panas bersama aku , dari KFC kamunting hingga ke KVT . semata-mata untuk teman kan aku balik sebab aku kononnya ingin belajar di KFC . saat itu aku sedar , yang dia akan sentiasa bersama aku , dalam susah dan senang . .

susah untuk melepaskan dia . lelaki yang amat baik bagi aku . cukup sempurna . .
tak sanggup untuk aku berkongsi cinta hati aku ini dengan perempuan lain . .
aku mengaku . .aku amat cemburu bila dia mulai rapat dengan perempuan lain .sebab aku takut kehilangan cinta dia . aku tak kisah berjauhan dengannya .  tetapi aku takut sekirannya aku kehilangan cinta dia . dia amat istimewa bagi aku . .tersangat istimewa dalam hidup aku . .Aku akan tetap menanti dia tanpa jemu  . Aku selalu mendoakan agar aku dan dia disatukan dengan ikatan yang sah suatu hari nanti . . 

dia . . Abdul Muin Bin Rajali . .
seandainya abang tahu isi haty ayang , abang akan tahu betapa dalamnya cinta ayang pada abang . 
terima kasih sayang kerana menjaga ayang selama ini . .
ayang hargai cinta abang . .ayang akan jaga hubungan ini . .sebaik mungkin  . 
ayang akan tunggu abang tunaikan janji abang iaitu untuk masuk meminang ayang . 
abang kena sentiasa tahu yang tiada lelaki lain yang bertakhta di hati ayang selain abang  . .
cuma abang .. .hanya abang . .

ayang tahu apa yang abang inginkan , dan kini ayang sedar apa yang abang mahukan . .
ayang akan tunggu abang . abang tolong doakan hubungan ini . .
ayang sayangkan abang . sayang sangat . . biarlah cinta dan sayang ini sampai ke Jannah .